[Piratpartiet-lund] Till alla aktiva lundapirater - viktigt!

simon.rosenqvist at piratpartiet.se simon.rosenqvist at piratpartiet.se
Sun Sep 5 23:27:40 CEST 2010

Hej!

Några korta om kampanjen i Lund:

1. Jag har satt upp en mejlinglista för oss som är aktiva i Lund
(piratpartiet-lund at lists.pirateweb.net). Detta mejl skickas till alla som
är uppskrivna på listan. Vill någon gå med så besök
"http://lists.pirateweb.net/cgibin/mailman/listinfo/piratpartiet-lund".

2. Det är dags att få ut kommunfoldrarna. Målsättningen är att få ut
merparten denna veckan. Foldrar finns att hämta i valstugan under
morgondagen.

Grupper ser ut som följer:
A) Snild, Fredrik, Patrik (Tuna/Kämnärs/Delfi).
B) JuristeN, Tess, Jesper (Vildanden).
C) Gustav, Rene, (någon mer) (Gunnesbo).
D) Timmy, Simon, (någon mer) (Ulrikedal/Parentesen/Smålands).
E) Alexander M, Johan(?) (någon mer) (Klostergården).
F) Alexander A(?), Jacob (Sparta).

3. Vi behöver bemanning i valstugan! Om alla tar fem eller fler pass var
så klarar vi det. Skriv upp er på denna padda:
http://piratepad.net/lundakampanj-valstuga

4. FB-reklam. Vi syns på facebook för c.a 0,70 kr/1000 visningar just nu.
Det vore bra om någon lundabo över 18 kan meddela mig om att vi verkligen
finns där. Med nästan 400k visningar sedan starten borde vi ha synts. :)

Vi ses!
Mvh,
Simon