[Pp.se.goteborg] Introduktion av ny prenumerant

David Weizades ddewbofh at gmail.com
Fri Aug 13 22:55:21 CEST 2010

Hej,

Jag är ny på listan, blev hänvisad hit av Ver och Olof så jag tänkte
introducera mig för de som inte träffat mig.

David Weizades är namnet och jag är kommunledare i Mölndal. Olof
(Bjarnasson) har tyvärr fått ta över en stor del av mina uppgifter på
sistone men det håller på att rättas till nu. Vad mer kan jag säga?
Ultrapragmatisk och allmänt cynisk, både om politik i allmänhet och då
främst inom PP, vad vår älskade ledare säger etc. :)

Hur som helst... Jag är KL för Mölndal och planen är att jag ska ha
hand om den all verksamhet som kommer att finnas i Mölndal. Än så
länge så har vi piratfika var fjärde vecka och en piratöl var fjärde
vecka. Jag har lite ambitiösa idéer om att få ihop tillräckligt med
ungdomar för att sparka igång ett lokalt UP, men det kommer isåfall
ske efter valet. Utöver det så har jag idéer men inget konkret.

Som introduktion torde det räcka tycker man, har ni frågor är det bara
att hojta.

MVH
David Weizades