[Pp.se.goteborg] Stå med Valstuga

Ver Takeo ver.takeo at piratpartiet.se
Mon Aug 23 07:24:42 CEST 2010

Tja!
I lördags var det första gången vi stod med vår piratbuss ute! Det
gick jättebra!
Vi fick många frågande personer tillochmed en repporter från GP kom
till oss i sitt civila tillstånd.

Så min fråga är nu vilka som kan stå med valstugan på vardagar,
många av oss kan säkerligen hjälpa till efter arbetstider bara ingen
står ensam i valstugan.

En del jobbar eller pluggar på vardagarna, så alla kan inte stå med valstugan.
Om ni vet att ni kan på vardagar, maila mig eller skriv i paddan:
http://piratepad.net/gbg-valstuga (finns länkad från piratepad.net/gbg
)

mvh
Ver Takeo

--
Varning! E-post till och från Sverige, eller som passerar servrar i Sverige,
avlyssnas av Försvarets Radioanstalt, FRA.