[Pp.se.goteborg] Chalmersattack onsdag!

Olof Bjarnason olof.bjarnason at piratpartiet.se
Thu Aug 26 21:42:52 CEST 2010

Jag vill stå en heldag på Chalmers nästa vecka.

När: 10-16, onsdag 1e september
Var: Chalmers huvudentré, förhoppningsvis parkera Piratbussen synligt där
Primärmål: synas för en viktig väljargrupp (den viktigaste..?)
Sekundärmål: hitta en ny aktivist.

Jag planerar också del två av brevlådekampanjen i Krokslätt på onsdag
16:00-18:00, då Daniel Bråhn från Värmland är i stan några timmar. Jag
vet att det är första dagen för förtidsröstning på onsdag. Det går
lätt att kombinera med detta genom att jag tar med mig min bil och
skjutsar runt de som ska placera ut saker och ting.

Ring mig och diskutera under helgen: 0727-40 88 10

--
http://olofb.wordpress.com