[Pp.se.goteborg] Nyhetsbrev

Ver Takeo ver.takeo at piratpartiet.se
Mon Aug 30 15:59:14 CEST 2010

Tja
Jimmy Callin flydde landet och övergav posten som informationsansvarig till mig.
Så om ni vill anordna något/behöver få tag på rätt person kan ni kontakta mig.

Veckans nyhetsbrev håller på att skrivas så hjälp gärna till om ni ser
att något saknas:
http://piratepad.net/gbg-news-2010-08-30

Mvh
0737 56 18 17
Ver Takeo

--
Varning! E-post till och från Sverige, eller som passerar servrar i Sverige,
avlyssnas av Försvarets Radioanstalt, FRA.