[Pp.se.goteborg] Fwd: Debatt i klassrummet

Ver Takeo ver.takeo at piratpartiet.se
Mon Aug 30 20:53:47 CEST 2010

Tja vi fick ett coolt brev från en skola, så jag ändrar ditt datum i
kalendern http://piratepad.net/upvalturne . 15/9 är nämligen ledigt
lektionen är mellan 12,30 och 15,30.
Du får ju självklart stanna i gbg en natt och gå på picknick med oss
dagen efter som var plannerat också (lämnar den fri i kalender). Soffa
finns :)

Mvh
Ver Takeo

2010/8/30  <jacob.hallen at piratpartiet.se>:
> Hej,
>
> någon som har lust att ta det här? Jag ör inte i Göteborg dessa dagar.
>
> Jacob

Varning! E-post till och från Sverige, eller som passerar servrar i Sverige,
avlyssnas av Försvarets Radioanstalt, FRA.
WARNING! E-mail to and from Sweden, or via servers in Sweden, is monitored
by the National Defence Radio Establishment."