[Pp.se.goteborg] Torgmöte + Kommande nyhetsbrev

Jimmy Callin jimmy.callin at piratpartiet.se
Fri Jul 2 17:21:14 CEST 2010

Tänkte försöka utnyttja maillistan lite mer, och sammanfattar vad som händer i Göteborg + omnejd då och då efter vad jag hittar i chattar, mail och annat skojs. Lite mindre formellt och mindre konsekvent än nyhetsbrev är tanken.

1. Den 31 juli kommer det att vara ett torgmöte, padda: http://piratepad.net/gbg-torgmote :)

2. Nu finns en padda för kommande nyhetsbrev, så om ni vill få med något i det kan ni skriva det här http://piratepad.net/gbg-news-2010-07-05
Jag vet inte om vi någonsin bestämde att vi skulle köra på nyhetsbrev varje vecka nu istället, men det var i alla fall uppe till diskussion under kickoffen, anser ni att det finns tillräckligt med aktivitet för att motivera det?

3. De ska försöka få igång valrörelsen i Lidköping, så håller bland annat piratpicknick och hederligt valkampanjande. Jag hade tänkt bussa dit, skulle vara kul om fler följer med. Bifogar mailutskicket under.

4. Om två veckor börjar något som heter "Fallens dagar" i Trollhättan, som det planeras lite aktiviteter till. Även det bifogas nedan.

Jimmy Callin
Informationsansvarig Piratpartiet Göteborg och Piratpartiet Väst
jimmy.callin at piratpartiet.se, 0705-404514