[Pp.se.goteborg] torgmöte och ev polis avgift

Ver Takeo ver.takeo at piratpartiet.se
Wed Jul 21 10:25:28 CEST 2010

vet nån om hur vi ansökte om tillstånd för att stå med bussen förra
året i brunnsparken? ansökte vi om flera tillfällen samtidigt?

Enligt nedanstående så låter jävligt dyrt för att ansöka om ett tillfälle :/
men enligt hemsidan så betalar man en "ansökningsavgift", så man kan
ansöka om flera tillfällen samtidigt.

Hur ska vi isåfall ansöka?
varje lördag från kl 14:00 till 16:00 till valet?

// takeover