[Pp.se.goteborg] Gemensam beställning av affischer

Fredrik Moberg fredrik.moberg at piratpartiet.se
Wed Jun 16 13:09:57 CEST 2010

Hej!

Är du intresserad av att beställa affischer?

Detta är typiskt något som bör samordnas för att spara arbete och
pengar. Därför försöker jag samordna detta till en större beställning.

Hör av dig till mig omgående och berätta hur många du behöver under de
närmsta veckorna. Affischerna är i A3-format och kommer att finnas för
avhämtning i centrala Göteborg under dag- och kvällstid.

Råkar du ha ett större lager av affischer hemma är du också välkommen
att höra av dig, så att dessa kan nå ut.

Mvh
Fredrik Moberg
Ansvarig, Piratpartiet centrala Göteborg