[Pp.se.goteborg] Hvitsnurran

xor kalle.vedin at piratpartiet.se
Mon May 10 02:19:20 CEST 2010

Tja, varför inte. Det är ju 60000 kronor som UPgbg har tillgång till.
Det hade varit trevligt om det som skrevs på baksidan var något annat
än att "vi gillar internet" också. Kanske något i stilen med "Vi vill
ha en fungerande samhälle" samt något som är enkelt att relatera till
som gymnasist. Kanske kan man prata om rättssamhället, pisseprov i
skolorna, övervakning via mobiltelefoner och att människor ska få leva
relativt fria liv.

Det var bara mina slumpvis valda tankar.

Kram kram! <3