[Pp.se.goteborg] Hvitsnurran

Anders Andersson pipatron at gmail.com
Mon May 10 14:42:33 CEST 2010

-1.

Piratpartiet har ju absolut inte den budgeten, utan det blir ju UP
GBG. Deras tillgångar för hela året var drygt 60000, nu efter att
bussen och PA och lite återbetalningar är budgeterade så är det ca
25000 kvar som skall räcka till valstuga, aktiviteter och propaganda
för resten av året. Att då lägga 10% av detta för att nå ut till 2000
personer där kanske max hälften är röstberättigade låter dels väldigt
dyrt, dels ganska ineffektivt. Det är väl iofs upp till styrelsen i
ung pirat göteborg att besluta om isåfall.

Vi kommer med stor sannolikhet ändå att få stå och informera på
Hvitfeldtska i höst, och då nå ut till alla som får tidningen. Om vi
inte får informera där efter skolverkets beslut så blir det väsen!

// pipe