[Pp.se.goteborg] En buss till superkarlstad, alla ska med!

Jimmy Callin jimmy.callin at piratpartiet.se
Wed May 19 19:12:54 CEST 2010

Hej gott folk!

Inte helgen som kommer, inte heller helgen därefter, men helgen därpå kommer det ordnas en kick-off för valrörelsen, och under söndag något som kallas Superkarlstad (5-6 juni med andra ord). Vår kära distriktsledare Daniel Svensson har införskaffat en buss med 40-talet platser för tillfället, och söker nu medresenärer för att åka med denna upp till Karlstad. För att det ska bli ekonomiskt hållbart att åka hela vägen ner till Göteborg behövs ett ännu ej definierat antal resenärer, och söker därför intresseanmälningar.

Exakt vad kick-offen kommer innebära vet jag inte riktigt, men det lär bli skriva workshops av olika slag, retorik- och politikutbildningar etc. Med andra ord allt möjligt som kan hjälpa oss få en så lyckad valkampanj som möjligt.

Det är viktigt att vi lyckas få så många som möjligt som åker med bussen, då det blir billigare ju fler vi bli.

Information om Superkarlstad: http://piratepad.net/superkarlstad

Om ni är intresserade kan ni skriva till mig, på den här maillistan eller direkt till Daniel Svensson. Lite som ni själva känner för.

Jimmy Callin
Informationsansvarig Piratpartiet Göteborg och Piratpartiet Väst
jimmy.callin at piratpartiet.se, 0705-404514