[Pp.se.goteborg] nyhetsbrev + valstuga

Ver Takeo ver.takeo at piratpartiet.se
Sun Sep 5 19:39:03 CEST 2010

Tja!

1.
Jag och några andra pirater kommer att sätta upp valstugan/bussen på
backaplan nu på mån, ons och fre efter kl 17 en stund. Vi behöver fler
folk som kan då, maila mig om ni kan stå med oss vid valstugan.

2.
Jag håller på att fixa nyhetsbrevet för nästa vecka, om ni har något
att tillägga så skriv på bara:
http://piratepad.net/gbg-news-2010-09-06

Mvh
Ver Takeo
--
Varning! E-post till och från Sverige, eller som passerar servrar i Sverige,
avlyssnas av Försvarets Radioanstalt, FRA.