[Pp.se.goteborg] Merchendise! Knappar mm

Marie Axelsson marie.axelsson at piratpartiet.se
Wed Sep 8 01:53:01 CEST 2010

För er som var med i Lördags när Egil kom till Kungsportsplatsen med det
resterande materialet efter seglingen vet hur mycket knappar och sånt jag
hade kvar att använda mig av. Jag trodde det skulle räcka resten av
kampanjen, men ack så fel jag hade.

Jag har nu spenderat två dagar på IT-gymnasier i
Lidköping<http://maloki.redhog.org/2010/09/07/portalens-gymnasium-lidkoping/>,
repsektive Skövde<http://maloki.redhog.org/2010/09/08/en-dag-pa-it-gymnasiet-i-skovde/>.
Åtgången var stor där. Knappar, Pennor & Klistermärken (tips klipp isär så
det blir 3 klistermärken per bit). Nu eftersom det var skolor blev det helt
fria give aways, förutom den killen som faktiskt tyckte att han ville ge mig
10kr för en mugg (annars har jag kört rätt hårt med betala det du tycker det
är värt).

Jag har dock inga pengar till mer material, bara lite skramel än så länge.
Om någon vill bidra med en liten
peng<http://maloki.redhog.org/stod-kampanjen/>så att jag kan beställa
mer grejer innan jag drar hem till Lidköping igen
för att starta upp UP (lördag) och sedan vidare hem till Värmland, så hade
det varit awesome. Jag kan nog få snabb leverans med lite hjälp av Johan i
butiken.

Hade det inte varit för att jag hade T-shirtar och muggar kvar hemma hade
nog allting gått åt förövrig.t Extremt tacksamt att vara på IT-gymnasier.

Tack på förhand ;)
--
Marie Axelsson
+46(0)763508096