[Pp.se.goteborg] Backaplan 17, Hammarkullen 19

Olof Bjarnason olof.bjarnason at piratpartiet.se
Fri Sep 10 11:57:33 CEST 2010

Hej allihopa!

Jag och Marie sitter just nu och multitaskar utav bara den i Gnutiken.
Fram till 16 sitter vi här och fixar insändare/utspelsidéer/ringer
runt.

Klockan 17 är det ju piratbuss på Backaplan. Nicco fixar bussen dit,
Ver kommer vara där också.

Klockan 19 är det flygbladsutdelning + torgmöte i Hammarkullen,
ovanför hållplatsen "Hammarkullen". "Ovanför" eftersom hållplatsen
ligger inne i berget, den enda "tunnelbanestation" vi har här i
Göteborg mig veterligen ;). Jacob+jag kommer dit.

Dessutom är det enligt schemat piratöl 19- på Kolgrillen i Mölndal,
för den som vill relaxa. Martin Svensson kommer att vara där fram till
halv åtta för att se efter om någon dyker upp :) Ring honom om du
planerar att åka dit och är sen: 0705-78 13 39.

Idag är det alltså bara att välja och vraka!

--
http://olofb.wordpress.com