[Pp.se.goteborg] Problem med TV på Space

Anders Andersson pipatron at gmail.com
Wed Sep 15 16:24:00 CEST 2010

Därför att, som det ursprungliga mailet löd, "De har problem med sin
TV-mottagning på Space." :)

Vet inte riktigt vad det innebär. Förmodligen blir det kass bild med
en antenn inomhus inne i stan oavsett hur high-tech den är.

(Och hur trasig är en mailinglista som inte har en reply-to satt till listan?)

>>> Pp.se.goteborg at lists.pirateweb.net