[UP Internationell] Ang: Årsmöte för tyska piratpartiet

paula.roth at piratpartiet.se paula.roth at piratpartiet.se
Ons Dec 4 22:30:04 CET 2013

Hej alla,

Angående att skicka någon till årsmöte för tyska piratpartiet där deras
EU-lista väljs den 3-5 Januari i Bochum, Tyskland.
Jag har nu kontaktat Holm som säger att om vi skickar att vi vill
besöka samt hur mycket vi tror att vi kommer spendera på det eftersom
"de inte vill godtyckligt gissa en summa".
Det hade vart bra om vi kunde fixa samt skicka detta till FS så snabbt
som möjligt. Personligen är jag lite osäker på tillvägagångssätt, har
dock frågat hur Gustav tänkte göra (han är dock utomlands för tillfället
och kan därför inte hjälpa oss nu).

Bästaste hälsningar
Paula Roth