[UP Internationell] INTE-möte, 20.4

Viktor Johansson viktor.johansson at piratpartiet.se
Mon Apr 14 15:54:08 CEST 2014

Hej! Kul med möte, men jag missar det tyvärr då jag kommer befinna mig
Amsterdam, troligtvis utan internet, drickandes en öl på någon bar eller
dylikt. Men jag ska läsa vad ni kommit fram till när jag kommer hem. Ska
även fundera över de frågorna du ställer Paula.
Hare gött allihopa!

>>> Pp.se.internationell at lists.pirateweb.net

Viktor Johansson
Kassör Ung Pirat Örnsköldsvik