[UP Internationell] Möte ikväll. (Internationella arbetsgruppen)

Josef Ohlsson Collentine international at piratpartiet.se
Tis May 27 16:06:05 CEST 2014

Hej,

är pa Stockholm Internet Forum konferensen sa tror tyvarr inte jag kan
delta ikväll. Vilken mumble kanal möts ni på? Kommer agendan upp på
https://inte.piratenpad.de/dagordning ?

/josef

*International Contact for PPSE*
Contact me for any questions/concerns or if you need to get hold of someone
in Piratpartiet or internationally.

*Other contact:*
mail: international at piratpartiet.se
Twitter: @collentine
Skype: josef.ohlsson.collentine (only important conversations)
Cel: +46 73 824 9849 (text me, if urgent)