[pp.se.vastmanland] Mötet idag och Radio Västmanland

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Mar 30 14:30:24 CEST 2010

Idag kl ca 15.30 så kommer jag vara i direktsändning på Radio
Västmanland och tala Piratideologi och hur det påverkar de frågor
vi driver på lokala planet.

KL 19 är det möte i kurslokalen.

En viktig fråga är pengar till valsedlar - senaste
tiggarbrevet fick upp vår lokala kassa till 3327 kr.

Vi behöver dock 8 000 för valsedlarna.

Så hur får vi in dem till dess. Fixa valobligation
enligt styrelsens förslag på senaste styrelsemötet ?

http://piratepad.net/valsedelsfinansiering

PS Jag hoppas att ni alla in glömt bort att skicka in
kandidatförklaringarna och code of conduct.

--
Anders S Lindbäck, Kunskapssamhället