[pp.se.vastmanland] XMPP

Albert Veli albert.veli at gmail.com
Tue Dec 11 13:47:26 CET 2012

Nu var jag inte med på senaste mötet. Men min åsikt är att det
smidigaste är att sätta upp en ny chattkanal här:

 https://piratechat.net/

De andra kanalerna går att komma åt både via XMPP och Skype. Det är
någon slags xmpp-brygga som Västmanlands kanal också borde kunna
använda. Eventuellt måste vi säga åt den som är botmaster för
XMPP-bryggan att låta botten joina kanalen.