[pp.se.vastmanland] Träff i norberg, Styrelsemöte, skype och ekonomi

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Thu Aug 1 16:24:11 CEST 2013

Norberg - jag snackade med Roger Steinland och försökte få honom och hjälpa till
att fixa lokal så vi kan hålla ett möte i Norberg efter semestertiderna
och föreslog honom lördag 7 eller 14 september för det mötet.

Några som vill/kan hänga på dit ? Om någon med bil hänger med så
blir det enkelt och fixa resan.

Tänkte det vore kul och se om vi kan aktivera folk i norra delarna
av västmanland med.

Styrelsemöte - jag skulle gärna se att vi har ett öppet delat styrelsemöte
i augusti där vi fastställer de sakfrågor som tagits gällande lokalpolitik
i Piratpartiet att även officiellt gälla för PP Västerår/Västmanaland.

Till det kan då folk även få chansen att ta upp egna frågor som de tycker
vi lokalt bör drivs så kan vi lägga till dem till de frågor om öppen
källkod etc som redan finns hos PP.

Skype - enligt mikael holm från UP så är inte skype officell
kanal för UP så även östra distriktet borde kunna lämna skype...
(Detta var mest för de som sitter där).

Ekonomi - har vi fått pengar till vårt konto Simon L ?