[pp.se.vastmanland] Debattartikel om RA hot mot PP

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Thu Feb 21 07:44:21 CET 2013

Jag har korrigerat några ord. Vet inte om ni läser likadant men har
ändrat "internetaccess" till "internetuppkoppling", även "Internet"
har blivit "internet" med gemen.

Jag la till ett "Vi" i början av en mening så att det blir "Vi vill"
istället för "Vill" men jag blev tveksam sedan om efterföljande
resonemang håller. Vad jag vet så är det väl ingen skillnad på TPB
idag och förut?

Jag förstår inte andra delen av meningen "Som ni kan se är detta
tankesätt helt orimligt och det är heller inte mer olagligt en person
som byggde baren."

Jag har även lagt till lite kommentarer i piratepad chatten.

Med vänlig hälsning
--
Christoffer Holmstedt