[pp.se.vastmanland] Fika i Västerås nästa vecka?

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Wed Feb 27 14:04:56 CET 2013

2013-02-27 13:58, Christoffer Holmstedt skrev:
> Den enda som har svarat är Albert så jag antar att det inte är så
> stort intresse för detta just nu. Jag ställer in fikat och hoppas på
> bättre lycka framöver när nytt tillfälle ges.

psg vissa saker så har jag varit väldigt upptagen.

Näste riktiga möte är annars den 17 mars

Då skulle vi diskutera motioner inför årsmötet - så den som tänkt
skriva en sådan är välkommen att komma på mötet så kan vi diskutera
den och fler kan då skriva under dem.

Formella studierna kommer handla om riksdagen och dess arbete.

Samt snacka om kurshelgen och se hur vi alla kan hjälpa till
där på något sätt.

Sedan lite administration och annat typ sändningstillstånd
etc som dyker upp där.