[pp.se.vastmanland] #exile6e

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Jan 22 18:46:12 CET 2013

2013-01-21 20:21, Anders S Lindbäck skrev:

> Tänkte åka förbi dem imorgon, boka lokal och se hur det går med studeförbundet
> i öppna kanalen.

Lokal bokad. Tydligen är det bara deras chef som vet vad som gäller med
öppna kanalen - förmodligen är det samma person som mattias snackade med dvs

Monica Stolpe-Nordin monica.stolpe-nordin at sv.se

021-128085 (växel)
073-9922903

Jag har inte snackat med henne men tänkte att du Albert kan få tillbaka bollen
och prata med henne om att vi som går kursen "Det politiska systemet"
är intresserade av att sända via studieförbundet vuxenskolan på
öppna kanalenom det går.

Kallelse till årsmötet kommer väl denna vecka eller nästa ( måste
ut 2 veckor innan mötet).