[pp.se.vastmanland] TPB - AFK, premiär nästa vecka.

Albert Veli albert.veli at gmail.com
Mon Jan 28 10:26:46 CET 2013

Börje på Elektra har inte svarat. Men det verkar som att filmen ska ha
premiär samtidigt på nätet och på en filmfestival i Berlin 8:e februari.

Börje Rönnqvist ska han heta, borje at elektrabio.se. Jag fick namnet från
ABF:s musikansvariga person i Västerås, som jag känner sen tidigare.
Kanske kan testa att skicka ett nytt mail, eller ringa, eller kanske gå
dit. Vet inte riktigt var det är bara.