[pp.se.vastmanland] Drar ner på mitt engagemang i PP

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Sun Jun 2 04:12:48 CEST 2013

2013-06-01 18:19, Albert Veli skrev:
> Säg aldrig aldrig. Nu när valrörelsen startar snart så kanske du får en nytändning. Jag hoppas också på lite mer engagemang i Västerås. Har varit lite dött sista tiden (förutom kurshelgen). Det blir roligare om det händer lite saker.

Du missade kurshelgen. Den gav en hel del inspiration. Synd nog missade christoffer den.
Det har ju skapats en grupp på facebook som snackar att skapa videos för att föra ut
partiets budskap. Så en del vekligt resultat har den lett till.

Nästa större sak är att ställa ut på cityfestivalen som kommer vara jobbigt
men även kan vara ett bra tillfälle för att få träffa folk och snacka politik
med vanliga personer.

Det kan då ge inspiration om hur andra tänker om politik samt till frågor
som vi kan ta upp och driva till valet.

Hoppas christoffer kanske kan tänka sig komma förbi då och stanna någon
timme eller två och hjälpa till - vi kommer förmodligen behöva alla som kan tänka
sig hjälpa till då.

Lycka till med ditt bröllop Christoffer. Måste erkänna att jag hoppas att
du ompröver ditt beslut och tänker om när det börjar bli närmare
valet och du känner att du kanske trots allt vill hjälpa till.