[pp.se.vastmanland] Fwd: SV: Anmälan

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Jun 4 11:16:40 CEST 2013

2013-06-03 16:36, Anders S Lindbäck skrev:

> Nej, ansökan är inskickad förförra veckan. Med lite tur så kommer den inom några
> dagar.
>

> Så vänta med att svara någon dag. Annars får vi säga att vi inte
> har någon eller använda Piratpartiets/Ung pirats org nummer-

Orgnummer är 802432-1138 för Piratpartiet Västmanland.

Har inte fått info om PP västerås - men den borde komma
inom kort.

Kuriosa:
Föreningen skapades nämligen 2006 och fick då det numret.
Men inget hände i föreningen.

2009 så fick vi order och lägga ner den så då hölls ett möte
om det -  men informationen skickades aldrig in till skatteverket
så det numret har legat kvar där sedan dess.

Eftersom kallelse gått ut om årsmöte och ny styrelse utsetts
så har vi formellt tagit över det gamla föreningen utan att vi
visste om detta.

Så föreningen är egentligen från 2006 och därmed piratpartiets
äldsta lokala förening.

Jag skickar in adressändring till skatteverket så min adress
blir riktigt utdelningsadress så skall detta vara fixat.