[pp.se.vastmanland] Nästa möte + krimskrams

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Jun 11 18:43:01 CEST 2013

2013-06-11 01:23, Anders S Lindbäck skrev:

> Tyvärr har jag inte hört något mera om detta men jag tror vi bör ha möte i alla
> fall och ordna detta.

I morgon kl 18.00 så möter vi upp med UP Västerås på kalle på spången.
Marie, simon och jonathan kommer vara där då de har styrelsemöte innan.

Sedan kan vi ta en promenad till stora gatan där vi tar en titt på hur det
ser ut och försöker komma upp med hur vi ordnar allting under cityfestivalen.

Jag har snackat med Rolle och han har vårat partytält sedan 2010 som då legat
i en källare och väntas på att användas. Vet ej dock vilket skick det är idag.

Annars såg jag att jysk skall ha ett lila marknadsparasoll för ca 350 men då tillkommer
förmodligen kostnaden för fot.

Men hoppas ni kan dyka upp och kolla vad ni kan hjälpa till med så försöker vi bestämma
så mycket vi kan imorgon.

Vi ses!