[pp.se.vastmanland] Material till cityfestivalen.

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Fri Jun 21 10:16:37 CEST 2013

2013-06-21 01:52, Mattias Lennartsson skrev:
> Jag har bil, men det blir dyrt om den ska stå parkerad hela dagen nere på stan. Bästa
> vore kanske om någon bor så nära att vi kan lämna sakerna där.

Jag tror inte det finns någon som bor så centralt bland de aktiva.

Eller gör det de ?

Så vi får helt enkelt kör dit det på morgonen och sedan
åka hem ställa bilen och sedan komma tillbaka på kvällen och lasta ihop allting.

Dessutom så kommer centrala delarna vara avstängda för trafik så vi får bära det det en bit
typ till stora torget. Så det blir jobbigt att bära - därför vill ha ha så lite som
möjligt där under dagen så det blir enkelt att packa ihop.