[pp.se.vastmanland] Lever ni ?

Mattias Lennartsson mattias.lennartsson81 at gmail.com
Tue Jun 25 09:56:25 CEST 2013

Hej!

Jag lever och jag kan hjälpa till. Men jag vet inte ännu när jag kan skriva
upp mig, det enklaste
vore kanske att göra det på plats. Jag har även bil.

Vem ska beställa det nya Aktivistkittet?

https://butik.piratpartiet.se/product_info.php?cPath=83&products_id=721

Ska jag göra det? I så fall gör jag det under förmiddagen så att den kanske
hinner skickas
tills på torsdag.

/Mattias