[pp.se.vastmanland] Lever ni ?

Simon Lindgren simon12400 at hotmail.com
Tue Jun 25 11:17:03 CEST 2013

Simon Lindgren skrev 2013-06-25 11:05:

> Det är omöjligt för mig då jag kommer vara i Stockholm hela dagen.
> Bättre om vi tar allt som behövs gå över via email.

Måste tyvärr meddela att jag fått förhinder att delta på förmiddagen.
Kommer vara med och köra ner grejerna och stå där stund men måste ta och
dra runt 12:40. Jag borde hinna tillbaka till klockan 16-17 så då kan
jag hjälpa till på city festivalen hoppas detta inte ställer till med
allt för mycket besvär.