[pp.se.vastmanland] Nya kampanjmaterialet

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Jun 25 16:59:54 CEST 2013

2013-06-25 11:00, Mattias Lennartsson skrev:
> Hej!
>
> Det nya kampanjmaterialet är beställt! Jag har pratat med Johan
> och han kunde inte lova att vi kommer få materialet senast torsdag,
> men det skulle göra ett försök att prioritera ordern.
>
> Sedan får vi bestämma på plats om vi ska dela ut de nya foldrarna,
> de gamla, eller båda samtidigt.

jag beställde igår kväll/natt ett kit.

När det gäller vilka vi bör dela ut så bör imho dataskydd har prio #1
då den är närmast i tid. Resten bör vi dela ut för att bli av med dem
helt enkelt.

Så allting bör ut. jag vet att UP tänkt sig kulturbombning men jag tror
vi bör koncentrera oss på flygblad och rick+christians bok.

Inget möte på onsdag - jag är upptagen med styrelsemöte i annan förening.

Det jag är rädd för är att det verkar bara bli du jag och simon som kan hjälpa
till med allting - ingen annan säger något...

Önskar att fler ha sagt till att de inte kunnat hjälpa till under cityfestivalen
för då hade vi förmodligen aldrig anmält oss.

Kan du mattias även ta första passet på torsdag då simon inte kan ?