[pp.se.vastmanland] Nya kampanjmaterialet

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Jun 25 23:13:14 CEST 2013

2013-06-25 21:10, Simon Lindgren skrev:

> Jag tror att Jonathan dyker upp (vet inte när dock), anledning att han
> inte svarar är att han är i Bryssel just nu.

Jo tydligen är han det och jag vet inget hur länge han är där men vi får
räkna med att han inte kommer att hjälpa till. Det gör att någon behöver
ta kvällspasset imorgon.

Har dock snackat med Marie som dock valde och ringa mig direkt i stället
för att skicka epost så alla fick info. Så hon kan ta sena passen enligt
henne - men vi behöver någon som kan ta jonathans tider.

På torsdag tänkte jag att jag och mattias tar först passet samt
att då simon + marie tar andra så så vi behöver se över hur vi gör på
fredagen.

Jag och marie skulle snackas vid imorgon om hur vi gör givet de
väderleksprognoser som finns då.

Väderleksprognos:

Enligt klart.se så kommer det regna till 17-tiden:

http://www.klart.se/v%C3%A4der-v%C3%A4ster%C3%A5s.html?v=per_timme

Enligt vackertvader.se så regnar det bara på natten och blir bara mulet under dagen:

http://www.vackertvader.se/v%C3%A4ster%C3%A5s/48h