[pp.se.vastmanland] Nya kampanjmaterialet

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Jun 25 23:22:57 CEST 2013

2013-06-25 23:05, Mattias Lennartsson skrev:
> Hej!
>
> Har satt upp en padda för att det ska blir färre mail:
>
> http://piratepad.net/w6BooZuk0N
>

> /Mattias

Varför börja planer om allting från början - det är redan klart ?

Jag skickade en planering i mailet den 22 juni där alltings står
om det hela.

Enda som behöver ändras är:

1. simon kan bara delar av första passet torsdag
2. jonathan kommer inte så någon behöver ta hans sena pass tors/fre
3. Albert kan bara hjälpa till först på lördag.

Så vi behöver omorganiser vem som deltager när.

Mitt förslag till ändringar.
1. Mattias tar första passet torsdag eftersom han ändå är där.
2. simon tar jonathans sena pass torsdag och jag tar hans sena pass fredag.

Inget partytält - för mycket att bära.