[pp.se.vastmanland] Lördagens aktiviteter

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Sat Jun 29 00:11:15 CEST 2013

I morgon lördag startar vi 11.30
jag dyker upp förhoppningsvis mattias och så kanske Albert med ?

Marie, Simon och Jonathan dyker upp någon gång efter 16.

Sedan kör vi så länge vi orkar på lördagen.

När det gäller nerplockning så vet jag inte riktigt hur vi gör.

Jag tror det står något i papprena vi fick om det ?
Papprena borde ligga i mattias bil just nu så kanske
mattias kan ta med sig dem så kollar vi upp exakt vad
som gäller för nerplockning.

För eventuellt så kan vi låt allting stå till söndagen
och så plocka ner allting då det går att köra bil dit
och lasta av allting. Kan vara enklare att göra så
att att plocka ner på lördag kväll.

Vi ses.