[pp.se.vastmanland] Möte torsdag, remiss lokal organisationer

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Thu May 16 15:40:57 CEST 2013

Ja, det var jättebra formulerat. Den enda anmärkningen jag har är på
"intern" ...den blir ju intern eftersom det är inom partiet men kan
tolkas som att det ska vara ett låst forum eller icke publik
epostlista vilken inte skulle vara bra. Tror det fungerar genom att
bara ta bort "intern".

Jag gillar verkligen formuleringen "[...] om samarbeten där alla
aktiva i lokala föreningar [...]". Viktigt att alla aktiva får
möljlighet att delta och inte bara respektive ordförande eller
liknande.
--
Christoffer Holmstedt