[pp.se.vastmanland] Möte torsdag, remiss lokal organisationer

Simon Lindgren simon12400 at hotmail.com
Fri May 17 00:49:44 CEST 2013

Anders S Lindbäck skrev 2013-05-16 16:42:

> Ja, frågan är om vi inte tom kanske måste ställa in helt.
>
> Det är bara 1 person som betalt avgiften på kontot.
>
> Nu är det som tur var många som skall vara kursledare och om
> alla de kommer och går även de andra kurserna så har vi tillräckligt
> med folk att köra ett spår.
>
> Jag antar det betyder att vi bestämmer oss för att ställa
> in alla parallellkurser och bara köra de kurser som externa håller
> då det flest är lokala som kommer dyka upp på kurserna.

Verkar som jag har missat en del. Mitt spam filter är just nu lite
överkänsligt (men var ändå upptagen idag). Bra ide det där med
samarbetsorganisation tror det blir lite svårt med mail då det blir
mycket folk så forum är att föredra men eftersom arbete pågår för att
byta ut PP forum just nu kanske det inte kan ske i rimligt tid. Men tack
i alla fall för att ni inte väljer att köra facebook då det gör det
omöjligt för mig att delta. Samt att Skype inte så bra för detta då man
blir sönder spammad med meddelanden och inte läser något alls i den
kanelen då.

Undra om ni sa något också om cityfestival då jag mer eller mindre tog
på mig ansvaret för den förut.