[pp.se.vastmanland] XMPP och debatt artiklar

email email at simonlindgren.se
Tue Nov 19 17:50:36 CET 2013

Verkar inte som förra emailet gick ut på grund av storleksbegränsning så försöker igen.

Jag tog upp för ett tag sen XMPP och debatt artiklarna. Så här kommer
det, har bifogat instruktion och argument (du behöver inte läsa
argumenten om du inte vill skrev det för en annan publik) om hur vi
kommer igång med att använda xmpp. Jag har skapat ett rum för
västerås/västmanland under ppv at chat.piratpartiet.se bara att hoppa in i
det när du fixat detta.

Angående debattartiklar så här är den jag förslår att vi börjar med
http://piratepad.net/ppv-v-C3-A4gm-C3-A5lning
Har redan prata om den tidigare.

Bilagorna finns att hämta här
http://simonlindgren.se/wp-content/uploads/2013/11/Byta-till-xmpp.odt