[pp.se.vastmanland] Kallelsen till piratfika på webbplatsen.....

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Nov 26 13:35:21 CET 2013

2013-11-26 08:32, ROGER SPERRLING skrev:
> Re: [pp.se.vastmanland] Kallelsen till piratfika på webbplatsen.....
>

> Hade antecknat att det skulle vara möte klockan 18.00 på Kalle på spången....
>
> Men i den sista kallelsen - så står det 19.00....!

Jag tror jag alltid nämnt kl 19 i vår diskussion.

Dock kan jag dyka upp tidigare ikväll då jag ändå brukar
använda mötet för att göra annat innan det startar.
Så jag kan försöka dyka upp kl 18 så kan vi två börja
med att snacka om skinnskatteberg och situationen där.
Ni andra aktiva som ser detta får gärna dyka upp då med.

Skälet till att det börjar kl 19 är för att några aktiva
studerar på annan ort och då behöver ta sig tillbaka till
västerås och då har haft svårt att komma tidigare än 19.

Egentligen borde vi kanske ibland ha möten på helger så vi kan ha
dem mitt på dagen då alla i västmanland har bättre möjlighet
att deltaga även om man kommer längre ifrån.