[pp.se.vastmanland] Extra styrelsemöte PP Västerås: Torsdag 3/4 19.00

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Apr 1 13:08:14 CEST 2014

2014-04-01 06:40, email skrev:

> Onsdag är bättre då jag bet om dispens till onsdagen, sen skulle jag vilja att vi tar det förre 15:00 så att jag hinner till banken innan de stänger. Så om vi kunde ändra dag och tid vore det perfekt.

För kort dispenstid - borde bett om hela veckan. Dock har jag inte sett att du skickat ut förfrågan om dispens
- varför inte fortsätta diskussionen genom att då gruppsvara på de meddelanden som skickades ut så att alla
som då ingick i diskussionen fick veta om detta ?

Det är svårt för folk att komma ifrån så mötet borde köras på Internet via en chatt.
Går att chatta direkt i en webbläsare enligt min blogg:

http://kunskapssamhallet.se/2013/08/lar-dig-chatta-pa-irc-pa-30-sekunder/

Det finns ett inofficiellt rum på irc som heter #ppv för västmanland som vi
kan använda.

Dvs alla borde kunna komma ifrån 5 min och vara med på ett möte men man
måste i praktiken dra i folk och säkerställa att de kan komma innan mötet
- ja det gäller även ett IRL möte för att då säkerställa att det blir av.

Alternativt har man mötet via epost - skicka ut förslag till mötesprotokoll
och om alla svarar jakande så gäller det.

Nu är det alternativet kört då kallelse gått ut så vi får köra det på torsdag.

När det gäller banken så borde du Simon i förväg har bestämt tid på den så du vet om att du kan få träffa
den som gör sådant. Swedbank Janet Kartal, te, 021-159082 janet.kartal at swedbank.se

Försök boka tid på fredag så kan du fixa kontot då.