[pp.se.vastmanland] Debattartikel om valstuga + ev anmälan till JO

roger.sperrling at telia.com roger.sperrling at telia.com
Fri Apr 4 08:32:55 CEST 2014

Svar.....

JA - jag kan korrekturläsa....!

För det ser ju på stavning etc ut som att de flesta/flera av er andra/datanördarna i PP är dyslektiska.....

Och om det är bråttom - skicka det till min

roger.sperrling at gmail.com

adress, för då får jag en varning till min mobil; och kan läsa meddelandet även i min mobiltelefon!

Med vänlig hälsning,

ROGER SPERRLING

Brunnsvägen 8

739 91 SKINNSKATTEBERG