[pp.se.vastmanland] pp.se.vastmanland Digest, Vol 19, Issue 15

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Sun Apr 27 15:18:25 CEST 2014

2014-04-27 13:58, Jonathan skrev:
> Jag har planerat morgondagen lite. *Amelia Andersdotter *kommer för att besöka oss *imorgon (måndag 28/4)*, vad jag har hört så kommer hon runt klockan *10:30*, men vet inte när hon åker.
>
> 1. Östra Distriktet gav mig lite ideér igår. Jag tror att vi kan _gå runt på stan och snacka lite, samt dela ut flyers eller liknande, samtidigt som Amelia pratar i en mic_. (förhoppningsvis kommer inte farbror polis för att vi inte frågat kommunen innan (för lite tid för det). :-) )

> [...]

Amelia kommer vara i Köping i en skola där och kommer åka med 14.16 tåget från köping
till västerås och anländer då 14.34.

Amelia ville ha pepplunch i köping så har skicka ut kallelse och frågat om folk vill luncha med henne bland köpingsborna.

Erik först till köping och är med Amelia där och kommer då till Västerås med Amelia.

Vi samlas på västerås station runt 14.00 för att då se till att alla som dyker upp är informerade
vad som gäller och så ser vi till att affisher med hennes ansikte finns uppsatta på stan  :)

Vore bra om du jonathan tar med kamera (uppladdad :) ) så vi kan dokumentera det hela.
Om någon kan fixa videokamera så vore det bra.

Mattias skulle ochså försöka dyka upp.

Just nu ser det ut som vi skall

    - Diskutera EUs satsningar på Infrastruktur och hur det påverkar Västerås järnväg, 3B projektet och regionsindelningen.
    - Besöka järnvägsövergångens barockdisco (varning för spontandans) och tala om Västerås bostadssituation.
    - Besöka årets stadskärna 2013 och informera de som rör sig där om EU valet.
    - Gå förbi Hantverkargatan där de andra partierna får ställa upp valstugor. Göra en manifestation och begrava demokratin. Spela in den på video och sprida den viralt så den får minst 1 miljon tittare.
    - Efteråt blir det en trevlig valpeppsmiddag med lokala piratpartister start ca 17.00  (gissar på pitcher eller kalle på spången eller kanske nya stället i vlt-huset )

Förutom detta tänkte jag att vi även kanske skulle få Amelia att medverka i radio och intervjuas av media givet att de hakar på det hela.

Amelia åker sedan från västerås 18.53.