[pp.se.vastmanland] Dags för möte - valmaterialet är på G

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Mon Aug 4 21:15:39 CEST 2014

enligt rykten skall norrköping få sitt på onsdag så det borde komma till oss
i slutet av denna veckan.

Så dags och ha möte och dela ut lite till folk samt jobba/planera inför valet.

Mattias är i skogen och kommer tillbaka på söndag så jag tänkte
att vi har möte nästa tisdag den 12 ca kl 17-20 alternativt kör på lördag 9
ca kl 13-16 utan honom.

Saker på agendan:

- planering inför valet
   o Vilka aktiviteter skall vi göra ?
     - Vasadalen
     - utskicka av flygblad
     - utdelning av flygblad
     - affischuppsättning
     - flygbladsutdelning på stan
     - skriva debattartiklar
     - viksängsfesten
     - valstuga ?
     etc
   o vilka skall ta ansvar för dem ?
   o när sker de ?
   Hur ofta träffar inför valet och när skall de ske ?

- snickra plakat
    Jag kan fixa köp av 4 boards så vi kan göra 24 plakat
    till som då behöver sågas och snickras ihop samt vi behöver
    då även laga de trasiga vi har.

Simon kunde den 9de man frågan är hur många andra som kan
och vilken dag som passar bäst ? (jag har inte angett söndag
för då lovades lite regn och måndagen brukar folk aldrig kunna).

Ni kan för övrig förvänta er att det blir 1-2 träffar varje
vecka närmsta veckor och sedan bara ökar det ju närmare valet
vi kommer.

PS Det är mindre än 6 veckor kvar till valdagen.