[pp.se.vastmanland] Möte idag lördag kl 13

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Sat Aug 16 23:17:28 CEST 2014

Den 2014-08-16 11:28, björn lövnord skrev:
> Jag är på stan nu och kommer förbi kl 13, hur vart det är det idag eller i morgon snickrandet av plakaten blir?
>
> /Björn

Plaket gjordes klar idag lördag - tack för hjälpen Björn, Simon och Jonathan.
Vi höll på till nio-tiden ikväll och jobba på.

Nu har vi en massa plakat färdiga att sättas ner i jorden den 27 augusti då vi kommer få tillstånd för det -
så hela kvällen den dagen kommer gå åt till att sätta upp dem.

Våra flygblad och affischer har kommit och på måndag så får vi äntligen leverans av valsedlarna för landstingsvalet och västeråsvalet.
Dags att börja kampanja.

Nästa aktivitet:
Imorgon söndag skriver vi debattartiklar för
vlt,
västerås tidning,
sala allehanda
fagerstaposten

På onsdag är vi uppe före tuppen kl 06.00 syns vi på tågcentralen i västerås och delar ut flygblad till tågresenärerna.

Till helgen är det så höstmarknaden på rocklunda så tänkte vi kan samlas någon dag i piratklader
och går runt på markanden och syns och delar ut flygblad till de som vill ha.
Vad sägs om lördag kl 13 ?