[pp.se.vastmanland] Piratfika i Sala

ROGER SPERRLING roger.sperrling at telia.com
Sun Feb 2 11:28:38 CET 2014

Hallå alla glada PP-are i Västmanland & Co,

Så vi möts idag klockan 13 i Västerås som vanligt för aktivist-kurs; eller
hur.....

HOPPAS starkt på att det kommer FLER också - hur ska det här gå annars kan
man undra....?!

OBS! - Jag åker strax hemifrån mot Västerås, så.......

OM det är så att någon vill åka med från t.ex. Virsbo, Ramnäs eller
Skultuna-hållet, alternativt från Surahammar eller någonstans på vägen utmed
RV 233 eller RV 66 - så ring/meddela Er sssm på antingen:

handmobilen:

0767 - 69 69 16

eller  bil-mobilen:

070 - 349 13 90

alternativt maila på g-mailen som går direkt till handmobilen på...

roger.sperrling at gmail.com

Roger