[pp.se.vastmanland] Debattartikel om bredband i Skinnsberg

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Mon Feb 3 21:57:01 CET 2014

2014-02-03 19:41, ROGER SPERRLING skrev:
> PP Västmanland & Co,
>

> Det blir debatt om företags-klimat-frågor m.m. här i Skinnskatteberg imorgon kväll.....
>
> se linken:
>
> http://www.skbgnatverk.se/
>
> Jag tänker dra dit - eftersom alla andra politiska partier som är aktiva i Skbg är där....
>
> Kan någon mer komma.....

Snabbkoll visar att det är dåligt med kollektivtrafik hem från skinnsberg
så sent på kvällen

Men då dessa träffar sker varje månad så får vi försöka planera
in att besöka det nästamånad.

> Det är kl 18.30 på Kulturhuset Korpen.....
>
> Var hittar jag ev. mer info om PP's företags-politiska program etc....

All PPs politik finns samlad under:

http://www.piratpartiet.se/partiprogram/

De 4 blad som ligger under rubriken:

Innovation och framsteg

Är då politik som handlar om näringslivet ur olika perspektiv.