[pp.se.vastmanland] Ang missförstånd om NÄR det skullle bli politisk debatt om företagsklimatet m.m. i Skinnskatteberg....

ROGER SPERRLING roger.sperrling at telia.com
Tue Feb 4 08:51:25 CET 2014

SORRY.....

Jag såg inte det förrän nu - men det var uppe till diskussion på senaste
nätverksmötet för företagsnätverket också.....

Så jag reagerade snabbt och blev så helt övertygad om och inställd på att
detta skulle gå av stapeln idag/Tisdag den 4:e Februari....

OBS också........! - Att det just råkade vara på en Tisdag också - vilket
väl hjälpte mig att fatta det som att det var idag Tisdagen den 4:e
februari.....

Sorry igen....!

Men BRA på det sättet att vi/jag nu har god tid på oss/mig att förbereda
oss/mig med att läsa på, ta med lappar och annat.....!

Roger