[pp.se.vastmanland] En rullande valstuga för under 4000 kr ?

ROGER SPERRLING roger.sperrling at telia.com
Sat Feb 8 09:25:06 CET 2014

PP-Västmanland + Anders & Co,

Hittade inte annonsen… - utan fick bara upp följande medelande:

"Hittade inte annonsen…

Några orsaker:
Varan är redan såld och/eller annonsören har tagit bort annonsen.
Kontrollera länken. Om du klickade på länken i ett mejl, kontrollera att
länken inte kapats.
Om du just lagt in eller ändrat den här annonsen, kom ihåg att det kan dröja
en halvtimme innan den visas."

Annars hade jag kunnat tänka mig att köpa den själv för att nyttjas först
till alla valen i år - och så efter detta sätta den i trädgården hemma!

Roger