[pp.se.vastmanland] Kbit 2014 - LAN 21 februari på Kåren - m.m.

ROGER SPERRLING roger.sperrling at telia.com
Sun Feb 16 09:46:32 CET 2014

OK - intressant att veta....

Och detta möte kanske kan konkurrera om intresset från vissa
grupper/individer - MEN när det gäller mig själv måste jag nog erkänna att
det inte intresserar mig alls med dataspel.....!

F.ö. - Jag glömde i förra mailet säga att >>OM<< vi åker/någon vill åka bil
med mig hela vägen - så får man ju även en viss ersättning för detta i
efterhand; så det blir ju inte mer än kanske någon extra hundralapp eller
två per skalle i tillägg - läs mera här:

"The European Parliament can reimburse expenses for travel and accommodation
for some visitors: 0.18 EUR per kilometer from your home town to Brussels,
and 60 EUR for accommodation..."

- men det gäller väl ev. inte(?) bro-avgiften över Öresund och/eller
aktuella färje-turer...?  Eller gäller ersättningen även för dessa kostnader
kanske....!?  - Det borde det väl ändå göra...?

Annars vore det ju kanske extra kul att umgås med andra PP-are på bussen
från Malmö till Bryssel och tillbaka.....  - kanske kan etableras viktiga
kontakter då?!

Och som jag förstår det så kan vi i så fall få ersättning för tåg, buss
eller bil härifrån och ner till Malmö...

ROGER